INFORMACJA O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH
(USŁUGI WIRTUALNEGO BIURA)
-
Administratorem danych osobowych jest ABIX CONSULTANT SP. Z O.O. z siedzibą w Krakowie przy ul. Rakowickiej 10b/4, 31-511 Kraków, NIP: 945-216-75-94, REGON: 122515215, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie, Wydział XI Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000412412.
Kontakt: Patrycja Jabłońska, tel. +48 505 691 975,
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
-
Administrator przetwarza dane osobowe klientów przekazane w ramach umowy na świadczenie usług wirtualnego biura i realizacji związanych z tym obowiązków publicznoprawnych. Administrator nie zbiera więcej danych niż jest to konieczne dla realizacji tych usług.
-
Cel przetwarzania danych i podstawa ich wykorzystywania – dane są przetwarzane:
- za zgodą Klienta w celu realizacji umowy na świadczenie usług księgowych i kadrowych w celu realizacji umowy na świadczenie usług wirtualnego biura,
- w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora występujących w przypadku: ustalenia, obrony, dochodzenia roszczeń związanych z uczestnictwem lub działaniami oraz w celu wsparcia obsługi Klienta.
-
Podstawa przekazania danych – dane Klienta przekazywane są przez niego dobrowolnie, przy czym przekazanie danych jest niezbędne dla realizacji umowy na świadczenie usług wirtualnego biura.
-
Klient nie ma obowiązku, w tym prawnego podania swoich danych, ich brak nie spowoduje dla niego żadnych negatywnych konsekwencji, poza brakiem możliwości realizacji umowy usług wirtualnego biura.
-
Administrator może przekazać dane podmiotom obsługującym systemy teleinformatyczne lub udostępniającym narzędzia teleinformatyczne; podmiotom świadczącym usługi doradcze, konsultacyjne, audytowe lub pomoc prawną, podatkową, rachunkową.
-
Okres przechowywania danych osobowych – nie dłużej niż będzie to konieczne do osiągnięcia celów, do jakich dane zostały zgromadzone lub dłużej niż jest to określone prawem.
-
Klientowi przysługuje prawo do:
-
żądania sprostowania (poprawiania) i uzupełnienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia, dostępu do jego danych osobowych
-
cofnięcia w dowolnym momencie zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych bez wpływu na przetwarzanie, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem
-
wniesienia skargi do organu nadzoru
-
wniesienia sprzeciwu, w sytuacji, gdy:
- gdy zaistnieją przyczyny związane ze szczególną sytuacją Klienta, a przetwarzanie jego danych oparte jest na podstawie niezbędności do celów wynikających z naszych, tzw. prawnie uzasadnionych interesów, lub
-
- w dowolnym momencie wobec przetwarzania danych na potrzeby marketingu bezpośredniego.